کلبه عـکس و شعر







نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعیت من در یاهو



آمار وب



طراح قالب:



موزیک و سایر امکانات





توی قلبت جایی واسم نیست

 

  توی قلبت جایی واسم نیست نمی گم كسی رو داری..
 اما دیگه باورم شد كه می خوای تنهام بذاری
دیگه دستاتو ندارم دیگه چشمات مال من نیست...
 اون نگاه جستجو گر این روزا دنبال من نیست..
 نمی گم داری می گردی دنبال یه عشق تازه
 اما كوله بارو بستی در به روی كوچه بازه...
 تو میری من نمی دونم كه گناه من چی بوده..
 اما هر دلیلی باشه واسه رفتن تو زوده
 توی قلبت جایی واسم نیست نمی گم كسی رو داری...
 اما دیگه باورم شد كه می خوای تنهام بذاری..
 دیگه دستاتو ندارم دیگه چشمات مال من نیست
 اون نگاه جستجو گر این روزا دنبال من نیست...
چی بگم من از درونم تو همه چی رو می دونی..
همه حیرتم از اینه چرا پیشم نمی مونی
من هنوزم نمی دونم تو مسافر كجایی...
 نمی دونم كجا میری توی قرن بی وفایی..
 توی قلبت جایی واسم نیست نمی گم كسی رو داری
 اما دیگه باورم شد كه می خوای تنهام بذاری...



نظرات شما عزیزان:

آرزو
ساعت14:22---21 خرداد 1390
سلاااام.. خوبی؟؟؟ خیلی قشنگ بود... مرسیپاسخ: وای ممنون عزیزم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط ابوذر در 9:49 | |